Tarife

REINVENT CONSULTING

Tarifele noastre

Tarife evidenta financiar-contabila si servicii financiare

Servicii salarizare

Deschidere contract salariat

60 RON

Tarif lunar servicii salarizare per salariat

72 RON

Inchidere contract per salariat

75 RON

Intocmire adeverinta medic familie/spital

28 RON

Intocmire adeverinta banca

60 RON

Intocmire fisa postului/angajat

150 RON

Intocmire Regulament Ordine Interioara

1.000 RON

Obtinere parola Reges (Inspectoratul Teritorial de Munca)

150 RON

Deschidere contract individual de munca/salariat

60 RON

Deschidere contract individual de munca in regim telemunca/salariat

85 RON

Intocmire fisa postului/salariat

150 RON

Intocmire acord privind protectia datelor cu caracter personal/salariat

100 RON

Inchidere contract individual de munca/salariat

75 RON

Nota de lichidare/salariat

75 RON

Adeverinta banca

60 RON

Adeverinta somaj

85 RON

Adeverinta indemnizatie crestere copil

100 RON

Adeverinta medic/spital

28 RON

Adeverinta venituri salariale

50 RON

Intocmire adresa catre institutiile statului

75 RON

Dosar recuperare sume de la CASMB

300 RON

Vacantare loc de munca ANOFM

100 RON

Tarif servicii salarizare/salariat

72 RON

Dosar diferite subventii acordate de stat

500 RON

Servicii financiare

Consultanta fiscala online

120 RON/luna – 10 intrebari

Consultanta fiscala

325 RON/30 minute

Audit financiar

pret in functie de volumul lucrarii

Obtinere cod TVA

600 RON

Obtinere cod special de TVA intracomunitar

300 RON

Obtinere cod EORI

300 RON

Infiintare PFI la ANAF (Persoana Fizica Independenta)

600 RON

Radiere PFI la ANAF

600 RON

Bilant final de lichidare in cazul inchiderii voluntare a firmei

1.320 RON

Reactivare societate inactiva la ANAF

300 RON

Asistenta contabila pentru contabili

la cerere

Tarife Mentiuni Registrul Comertului /Redactare acte ONRC

Autorizare activitati

210 RON

Actualizare date identificare un asociat

210 RON

Dizolvare si radiere SRL - ambele etape

540 RON

Extindere obiect secundar de activitate si autorizare - pana la 2000 caractere

420 RON

Extindere obiect de activitate si autorizare - PFA - 1 singur constatator

210 RON

Inregistrare si autorizare punct de lucru

210 RON

Inchidere punct de lucru

210 RON

Inchidere si deschidere punct de lucru

420 RON

Majorare capital social/reducere capital social

420 RON

Modificare obiect principal de activitate

420 RON

Modificare obiect de activitate - PFA

210 RON

Numire administrator

420 RON

Prelungirea duratei de functionare

420 RON

Prelungire mandat administrator

420 RON

Prelungire sediu social/punct de lucru

210 RON

Radiere obiect secundar de activitate - pana la 2000 caractere

420 RON

Radiere obiect secundar de activitate

210 RON

Radiere PFA

210 RON

Radiere SRL

540 RON

Recodificare (actualizare) obiect de activitate conform cod CAEN Rev. 2

210 RON

Revocare vechi administrator si numire nou administrator

480 RON

Schimbare denumire firma

420 RON

Schimbare forma juridica

420 RON

Schimbare sediu profesional PFA, II, IF (acelasi judet)

210 RON

Schimbare sediu social SRL (acelasi judet)

420 RON

Schimbare sediu social din Bucuresti/Ilfov in alt judet

420 RON

Suspendarea/reluarea activitatii

420 RON

Suspendarea/reluarea activitatii - PFA

210 RON

Contabilitate

Infiintare PFI

600 RON (Bucuresti)

Suspendarea/reluarea activitatii SRL (ANAF)

300 RON (toate judetele)

Reactivare societate inactiva la ANAF

300 RON

Evidenta contabila fara activitate

180 RON/luna

Evidenta contabila lunara - 10 documente

270 RON

Evidenta contabila lunara - 20 de documente

350 RON

Ofertele de contabilitate 6 luni in avans + infiintarea gratuita

de la 230 RON x 6 luni

Evidenta contabila cu plata avans pe 6 luni pentru 10 documente

230 RON/luna (1.380 RON)

Evidenta contabila cu plata avans 6 luni pentru 20 de documente

350 RON/luna (2.100 RON)

Evidenta contabila cu plata avans 6 luni pentru 30 de documente

470 RON/luna (2.820 RON)

Consultanta financiara

Consultanta fiscala online

150 RON/luna – 10 intrebari

Consultanta fiscala

325 RON/30 minute – cu un expert contabil

Audit financiar

in functie de volumul lucrarii

Obtinere cod TVA

600 RON

Obtinere cod special de TVA intracomunitar

300 RON

Obtinere cod EORI

300 RON

Infiintare PFI la ANAF (Persoana Fizica Independenta)

600 RON

Radiere PFI la ANAF

600 RON

Bilant final de lichidare in cazul inchiderii voluntare a firmei

1.320 RON + TVA

Asistenta contabila pentru contabili

la cerere

Juridic

Infiintare SRL

350 RON – Bucuresti si Ilfov/450 RON – alte judete​

Pentru infiintare SRL cu mai multi asociati se adauga (in functie de situatie) la pretul mentionat pentru SRL cu asociat unic:

50 RON pentru fiecare asociat in plus (persoana fizica, cetatean roman);

100 RON pentru fiecare asociat in plus (persoana juridica);

500 RON pentru fiecare asociat in plus (cetatean strain) pentru infiintari;

200 RON pentru fiecare asociat in plus (cetatean strain) pentru alte mentiuni;

Audit financiar

250 RON – Bucuresti si Ilfov/350 RON – alte judete

Infiintare P.F.A

210 RON – Bucuresti si Ilfov/310 RON – alte judete

Infiintare I.I.

210 RON – Bucuresti si Ilfov/310 RON – alte judete

Infiintare ONG (Asociatie)

1.300 RON – Bucuresti/2000 – Ilfov

Important! Pentru autorizarea activitatilor la terti/deschidere punct de lucru se va percepe separat o taxa de 100 RON.

Inchidere P.F.A.

210 RON – Bucuresti si Ilfov/310 RON – alte judete

Inchidere I.I.

210 RON – Bucuresti si Ilfov/310 RON – alte judete

Inchidere SRL (pentru asociat unic, include etapele de dizolvare/lichidare/radiere)

540 RON  (toate taxele incluse)

Pentru fiecare asociat in plus

50 RON

Oferta Start-Up

Beneficiaza de infiintare gratuita daca optezi pentru un abonament de contabilitate – avans 6 luni.

Tarife Mentiuni Registrul Comertului/Redactare acte ONRC:

Autorizare activitati

210 RON

Actualizare date identificare un asociat

210 RON

Cesiunea externa cu includere asociat nou

700 RON

Cesiune externa cu includere asociat nou + revocare asociat

900 RON

Cesiune interna cu excludere 1 asociat (SRL 2 asociati)

580 RON

Cesiune interna cu excludere asociat care era administrator (SRL 2 asociati)

700 RON

Dizolvare si radiere SRL - ambele etape

540 RON

Extindere obiect secundar de activitate si autorizare - pana la 2000 caractere

420 RON – Bucuresti si Ilfov/520 RON – alte judete

Extindere obiect de activitate si autorizare - PFA - 1 singur constatator

210 RON Bucuresti si Ilfov/310 RON – alte judete

Inregistrare si autorizare punct de lucru

210 RON – Bucuresti si Ilfov/310 RON – alte judete

Inchidere punct de lucru

210 RON – Bucuresti si Ilfov/310 RON – alte judete

Inchidere si deschidere punct de lucru

210 RON – Bucuresti si Ilfov/310 RON – alte judete

Majorare capital social/reducere capital social

420 RON – Bucuresti si Ilfov/520 RON – alte judete

Modificare obiect principal de activitate

420 RON

Modificare obiect de activitate - PFA

210 RON – Bucuresti si Ilfov/310 RON – alte judete

Numire administrator

420 RON – Bucuresti si Ilfov/520 RON – alte judete

Prelungirea duratei de functionare

420 RON – Bucuresti si Ilfov/520 RON – alte judete

Prelungire mandat administrator

420 RON – Bucuresti si Ilfov/520 RON – alte judete

Prelungire sediu social/punct de lucru

210 RON Bucuresti si Ilfov/310 RON – alte judete

Radiere obiect secundar de activitate - pana la 2000 caractere

420 RON – Bucuresti si Ilfov/520 RON –  alte judete (daca se depasesc 2000 caractere se adauga 100 RON)

Radiere obiect de secundar de activitate

210 RON – Bucuresti si Ilfov/310 RON –  alte judete

Radiere PFA (ONRC)

210 RON – Bucuresti si Ilfov/310 RON – alte judete

Radiere SRL

540 RON – Bucuresti si Ilfov/640 RON – alte judete

Recodificare (actualizare) obiect de activitate conform cod CAEN Rev. 2

210 RON – Bucuresti si Ilfov/310 RON – alte judete

Revocare vechi administrator si numire nou administrator

480 RON – Bucuresti si Ilfov/580 RON – alte judete

Schimbare denumire firma

420 RON – Bucuresti si Ilfov/520 RON – alte judete

Schimbare forma juridica

420 RON – Bucuresti si Ilfov/520 RON – alte judete

Schimbare sediu profesional PFA, II (acelasi judet)

210 RON – Bucuresti si Ilfov/310 RON – alte judete

Schimbare sediu social SRL (acelasi judet)

420 RON – Bucuresti si Ilfov/ 520 RON – alte judete

Schimbare sediu social din Bucuresti/Ilfov in alt judet

420 RON​ – Bucuresti si Ilfov/520 RON – alte judete

Suspendarea/reluarea activitatii SRL (ONRC)

420 RON – Bucuresti si Ilfov/520 RON – alte judete

Suspendarea/reluarea activitatii – PFA (ONRC)

210 RON – Bucuresti si Ilfov/310 RON – alte judete

Pentru firmele cu mai multi asociati se adauga suma de 50 RON, pentru fiecare asociat, reprezentand taxe de publicare in Monitorul Oficial per numar de caractere.

Redactare acte firma

Pe loc! Chiar vizavi de Registrul Comertului la punctul nostru de lucru!

Asistenta completare formulare (20 de minute)

50 RON

Completare si depunere cerere eliberare certificat constatator si ridicare certificate

100 RON

Intocmire Act Constitutiv

150 RON

Intocmire Decizie Asociat Unic/Hotarare AGA

70 RON

Intocmire Contract de Comodat

100 RON

Intocmire delegatie

100 RON

Obtinere copii certificate

25 RON

Obtinere duplicate documente

100 RON

Rezervare denumire firma

75 RON

Rezervare emblema societate

150 RON

Gazduire sediu social

Tarife gazduire sediu social – Bucuresti si Ilfov

Avantajul pe care il implica gazduirea sediului social in cadrul Reinvent Consulting este dat de faptul ca sediul va fi situat intr-o cladire de birouri si nu intr-un apartament, fapt ce are relevanta pe o carte de vizita, iar in cadrul controalelor de la diferite institutii ale statului, puteti fi asistat de catre o echipa profesionista cu o vasta experienta pe linie juridica, financiara si contabila. Evident, oferta presupune si asigurarea tuturor serviciilor de primire a corespondentei si de notificare cu privire la aceasta.

Tarifele pentru gazduire sediu social sunt:

pentru 6 luni

65 EURO + TVA

pentru 1 an

120 EURO + TVA

pentru 2 ani platiti + 1 an gratuit

220 EURO + TVA

In cazul in care se  alege serviciul de gazduire pentru o perioada mai mare de 1 an, dupa primul an, conform legislatiei in vigoare,  se face mentiune de schimbare sediu social pe alt cabinet de avocat situat tot in cadrul cladirii de birouri apartinand Reinvent Consulting – costul este de 420 RON, dupa fiecare an de gazduire (toate taxele incluse) pentru un SRL.

Oferim gazduire sediu social in Ilfov si in Bucuresti, sectoarele 1, 2, 3, 5 si 6.

Daca persoana se va ocupa personal de infiintarea firmei/schimbarea sediului social, la tarifele de mai sus se adauga suma de 45 EURO + TVA.

Cand este nevoie de serviciul de gazduire sediu social?

  • nu detineti in proprietate un spatiu comercial/o casa/un apartament pentru sediul social al viitoarei firme;

  • desi detineti in proprietate un imobil, nu puteti obtine acordul vecinilor si al asociatiei de proprietari;

  • preferati sa va inregistrati sediul social intr-o cladire moderna de birouri;

  • doriti sa va inregistrati firma in Bucuresti;

  • doriti sa va mutati sediul din tara (sau din afara tarii) in Bucuresti/Ilfov.

Serviciul nostru va scuteste de formalitatile pentru obtinerea acordului Asociatiei de Proprietari si al vecinilor, precum si de formalitatile pe langa ANAF pentru obtinerea certificatului si adeverintei care atesta ca spatiul poate fi folosit ca sediu social.
In decizia dumneavoastra de a va gazdui sediul social cu serviciul Reinvent Consulting, este important sa luati la cunostinta si obtinerea codului de TVA pentru firme gazduite pe cabinet de avocat.

Autorizatii si avize

Avize si autorizatii

900 RON

Negatie ISU

100 RON

Negatie MEDIU

100 RON

Intregul proces dureaza intre 30-90 zile lucratoare, in functie de raspunsul Primariei.

Preturi OSIM – 600 RON (onorariul nostru la care se adauga taxele OSIM – 877 RON si  Eliberarea certificatului de inregistrare a marcii – 30 zile de la data notificarii titularului privind incheierea procedurii de înregistrare – 243 RON)

Modificari asociatii

Preturi asociatii de proprietari: 

1.300 RON București, 2.000 RON Ilfov

Nu oferim acest serviciu pentru alte judete. Pretul este valabil pentru o asociatie de maxim 40 de apartamente.

Pentru grupuri mai mari de cate 10 apartamente, se percepe suplimentar 100 RON/grup de 10 apartamente, avand in vedere  necesarul de acte suplimentare ce se redacteaza si se completeaza pentru fiecare apartament in parte.

Returnarea onorariului se poate face doar in situatia in care exista o culpa exclusiva a Prestatorului pentru nerealizarea unui serviciu platit. In acest ultim caz, returarea se va realiza dupa analizarea circumstantelor care au determinat un rezultat negativ, si dupa obtinerea aprobarilor necesare, durata medie fiind de 30 de zile lucratoare.
In cazul prelungirii sediilor sociale, Prestatorul nu-si asuma obligatia de a notifica Beneficiarul cu privire la momentul expirarii, desi in principiu, in functie de logistica de care dispune, va lua masuri in acest sens, dar in sensul exercitarii unui drept, nu al unei obligatii.

Suntem aici pentru a te ajuta!

Daca ai intrebari despre contabilitate, mentiuni ONRC?

    Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis faucibus condimentum. Curabitur imperdiet felis at est posuere bibendum. Sed quis nulla tellus.

    ADDRESS

    63739 street lorem ipsum City, Country

    PHONE

    +12 (0) 345 678 9

    EMAIL

    info@company.com