Mulți dintre dumneavoastră v-ați întâlnit cu acest termen “SPV” și poate ați ignorat semnificația sau importantă acestuia.

Mulți dintre dumneavoastră v-ați întâlnit cu acest termen “SPV” și poate ați ignorat semnificația sau importantă acestuia.

Ce este acest Spațiu Privat Virtual ( SPV) ?

Este un serviciu gratuit, obligatoriu începând cu 1 martie 2022 și poate fi accesat permanent, oferind o serie de beneficii utilizatorilor săi, cum ar fi:

   - informaţii cu privire la obligaţiile fiscale;

   - posibilitatea de a primi acte administrativ fiscale și alte documente;

   - informaţii cu privire la contribuţiile sociale;

   - acces și la alte servicii electronice pe care SPV le oferă.

Astfel, din 1 martie 2022, cererile sau orice alte documente depuse la organele fiscale în format fizic, la ghișee, nu vor mai fi luate în considerare, ci doar cele comunicate prin SPV.

Reinvent Consulting vine în întâmpinarea dumneavoastră cu sprijin în crearea contului în Spațiul Privat Virtual ( SPV).

  1. Cum putem parcurge împreună crearea contului?

Solicitarea creării contului atât pentru persoanele fizice cât și pentru cele juridice se face de către expertul nostru contabil și se realizează pe baza unei procuri notariale. Pașii următori vor fi parcurși de către dumneavoastră cu sprijinul nostru și asistați de către persoană desemnată din cadrul ANAF.

  1. Cât costă crearea contului SPV?

Tariful nostru este 250 RON, atât pentru persoanele fizice cât și pentru persoanele juridice.

Detalii la 0733.051.151.

Alte servicii financiare pe care vi le oferim odată cu crearea SPV:

-          Evidență financiar-contabila, atât pentru firme fără activitate cât și pentru cele cu activitate ( până la 500 de documente lunare sau mai mult);

-          Întocmirea situațiilor financiare anuale și/sau semestriale;

-          Depunerea declarațiilor rectificative;

-          Depunerea declarațiilor fiscale speciale;

-          Întocmirea bilanțului lichidare pentru situația  lichidării voluntare a societății.

Abia așteptăm să lucrăm împreună!

Date contact

In cazul in care  doriti si alte detalii privind procedura de infiintare a unui SRL,va asteptam sa ne scrieti pe adresa de e-mail: firma@reinventconsulting.ro.

Daca v-ati hotarat putem demara infiintarea firmei dumneavoastra la oricare din sediile noastre:

  • Sediul central situat in: Bulevardul Iuliu Maniu nr 6L. Cladirea CAMPUS 6.1, Etaj 3, Bucuresti (prima cladire pe coltul intersectiei cu Vasile Milea, langa Vodafone) sau la unul din sediile secundare:
  • Birou Sector 1: Zona Promenada Mall – intersectie strada Avionului cu strada Aripilor – telefon: 0733.050.462.
  • Birou Sector 3: Langa Registrul Comertului (Piata Muncii, Bucuresti) – telefon: 0733.050.051.
  • Birou Sector 3: Bulevardul Basarabia nr.256 G, etaj 7 – telefon: 0733.054.904.
  • Birou Sector 4: Strada Podul Inalt nr.6, zona Berceni – telefon: 0733.054.287.
  • Birou Sector 6: Soseaua Virtutii nr. 19D, etaj 4, biroul A – telefon: 0733 050 466.
  • Birou Județ Ilfov: Chitila, pe DN7, Strada Banatului nr.4 – telefon: 0733.054.293.