Reactivarea fiscală a unei societăți!

Pentru a reactiva activitatea fiscală a unei societăți în România, trebuie urmați acești pași generali:
Creați contul SPV - Prin intermediul căruia puteţi să vă informaţi asupra obligaţiilor fiscale pe care le aveţi neplătite şi vă puteţi vizualiza decizia de impunere. Mai multe informații puteți regăsi accesând link-ul https://reinventconsulting.ro/multi-dintre-dumneavoastra-v-ati-intalnit-cu-acest-termen-spv-si-poate-ati-ignorat-semnificatia-sau-importanta-acestuia

Actualizați informațiile - Verificați și actualizați informațiile de identificare ale societății, cum ar fi denumirea, adresa, forma juridică, obiectul de activitate etc., în Registrul Comerțului.

Verificați obligațiile fiscale anterioare - Asigurați-vă că societatea este în regulă cu toate obligațiile fiscale anterioare. Achitați eventualele debite fiscale restante, inclusiv taxe, impozite, contribuții sociale etc.

Depuneți declarațiile fiscale necesare - Asigurați-vă că, dacă sunteți înregistrați în sistemul fiscal pentru TVA să depuneți toate declarațiile fiscale relevante pentru perioada de inactivitate.

Actualizați contabilitatea - În cazul în care societatea a fost inactivă, asigurați-vă că documentele contabile sunt actualizate și că sunteți pregătiți să efectuați raportările fiscale corespunzătoare.

Obțineți autorizații și avize, dacă este necesar - Verificați dacă activitatea societății necesită obținerea de autorizații, avize sau permise speciale și asigurați-vă că toate documentele necesare sunt în regulă.

Consultați un specialist fiscal - În cazul în care întâmpinați dificultăți sau aveți întrebări referitoare la procesul de reactivare a activității fiscale, este recomandat să consultați un consultant fiscal sau un expert contabil pentru a vă oferi asistență în conformitate cu situația specifică a societății dvs.

Experții noștri contabili vă stau la dispoziție pentru consultanță în vederea reactivării fiscale.

Reactivarea activității fiscale a unei societăți poate implica diverse aspecte și poate fi un proces complex. Asigurați-vă că respectați toate reglementările fiscale și legale în vigoare pentru a evita eventualele penalități sau probleme ulterioare.
Timpul necesar pentru reactivarea activității fiscale a unei societăți în România poate varia în funcție de mai mulți factori, cum ar fi tipul de societate, starea sa actuală, complexitatea procedurilor și timpul de procesare la autoritățile fiscale. În general, procesul de reactivare poate dura între câteva zile și câteva săptămâni. Iată câțiva factori care pot influența durata procesului:
Starea actuală a societății - Dacă societatea este deja înregistrată la Registrul Comerțului, dar activitatea sa fiscală a fost suspendată sau inactivă, reactivarea poate fi mai rapidă decât în cazul în care societatea trebuie să fie reînmatriculată.

Răspunsul autorităților fiscale - Timpul de procesare la Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) poate varia. Depinde de numărul de solicitări primite în acel moment și de resursele disponibile pentru a le procesa.

Actualizarea documentelor - Dacă societatea trebuie să actualizeze documentele de identificare, precum actele constitutive sau contractele de înființare, acest lucru poate adăuga timp suplimentar procesului.

Obligațiile fiscale anterioare - Dacă societatea are datorii fiscale restante, va trebui să le achite înainte de a putea fi reactivată. Timpul necesar pentru a obține certificatul de atestare fiscală poate influența și el durata procesului.
Pentru a reduce timpul de așteptare și pentru a asigura o reactivare fără probleme, este important să aveți toate documentele necesare pregătite înainte de a începe procedura. De asemenea, puteți solicita ajutorul unui consultant fiscal sau expert contabil pentru a vă asista în procesul de reactivare și pentru a vă asigura că toate aspectele legale și fiscale sunt tratate corespunzător.

Date contact

In cazul in care  doriti si alte detalii privind serviciile noastre, va asteptam sa ne scrieti pe adresa de e-mail: [email protected].

Daca v-ati hotarat putem demara infiintarea firmei dumneavoastra la oricare din sediile noastre:

  • Sediul central situat pe: Strada Dealul Tugulea numarul 77, Sector 6 sau la unul din sediile secundare:
  • Birou Sector 1: Zona Promenada Mall – intersectie strada Avionului cu strada Aripilor – telefon: 0733.050.462.
  • Birou Sector 3: Langa Registrul Comertului (Piata Muncii, Bucuresti) – telefon: 0733.050.051.
  • Birou Sector 3: Bulevardul Basarabia nr.256 G, etaj 7 – telefon: 0733.054.904.
  • Birou Sector 4: Strada Podul Inalt nr.6, zona Berceni – telefon: 0733.054.287.
  • Birou Județ Ilfov: Chitila, pe DN7, Strada Banatului nr.4 – telefon: 0733.054.293.